Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Χιόνι...


Οι κοτούλες της γειτόνισσας σήμερα...

5 σχόλια:

kariatida62 είπε...

AX!!! Τι όμορφα που είστε!!!
Ζήλεψα!!!!
Τα κοτέτσια σας πια, πλησιάζουν τις καινούργιες αρχιτεκτονικές γραμμες minimal των μοντέρων κτηρίων!
Eίστε καταπληκτικοί...!
Φιλιά

Ιωάννα Λουλάκη είπε...

Καλώς την Καρυάτιδα!
Πολύ μου άρεσε αυτό το "Αχ!!!"...
Για να μη ζηλεύεις,έλα στην Καστοριά, έλα στα βουνά μας!..
Σήμερα ταξιδέψαμε, μέσω Γράμμου, από την Καστοριά στο χωριό μου Επταχώρι. Πανέμορφα τοπία χιονισμένα...και ψιλοχιόνιζε...

xristin είπε...

Χάρμα οφθαλμόν οι κοτούλες.
Είχα να δω κότες σε κοτέτσι πάρα πολύ καιρό.
Βλέπεις η μανούλα μου τις ξεπάστρεψε μετά την ψύχωση με την γρίππη των πτηνών.
Παν η κοτούλες,παν και τα αυγουλάκια.
Σαν ζητιάνα κυκλοφορώ στην γειτονιά του χωριού μου εκλιπαρόντας για κανά φρέσκο κοκό.

Γιώργος είπε...

Aχ, ν' ανεβούμε στο χωριό, να δούμε κι εμείς λιγάκι χιόνι..

Την αγάπη μου στους Ακρίτες..

Ιωάννα Λουλάκη είπε...

Καλωσόρισες στο "χάρμα οφθαλμών" ...κοτέτσι μας xristin! Μπαίνε λοιπόν και παίρνε φρέσκα βουνίσια αυγουλάκια!

Υπομονή Γιώργο, λίγες μέρες ακόμα και θα γίνει η επιθυμία σου! Καλές διακοπές, να περάσεις χαρούμενα με αυτούς που αγαπάς και σ'αγαπούν...